Sponsoreret

Følg os på Facebook

Sponsoreret

Følg os på Instagram
Stram bækkenbunden op – og få et bedre sexliv!

Stram bækkenbunden op – og få et bedre sexliv!

*dette indlæg indholder reklamelinks*

Stram din bækkenbund op – specielt kvinderne – men bestemt også mændene!!! Her et lille opråb, så du ikke ender i samme situation som Fru Lummer her. Husk at plej dit indre på samme måde, som du plejer dit ydre. Ingen vil rende rundt med et slapt hul. Tro mig!

DERFOR SKAL DU TRÆNE DIN BÆKKENBUND

Hvis din bækkenbund er slap, kan det have alvorlige konsekvenser for både dit sexliv, livskvalitet og dit liv som ældre kvinde/mand. Så hedder det Tena til du skal herfra engang. Bækkenbunden er en lille muskelgruppe, der hæfter på halebenet, siden af bækkenet og kønsbenet. Det er bl.a. den, der gør at du kan få orgasme, da det er de muskler der trækker sig sammen. Musklen skal kunne holde dine underlivsorganer på plads og bære din krops tyngde, når du står op. Bækkenbunden skal kunne klare store belastninger, det er den, der skal modstå tyngde, pres og stød, når du bevæger dig i dagens løb. Især når du løfter, hoster, laver maverulninger, løber, anstrenger dig, er gravid eller overvægtig.

Jeg opdagede først hvor vigtigt det var, da musklerne ikke reagerer overhovedet for neden!

Jeg har fundet et stort udvalg af bækkenbundskugler HER.

Knib. dk fortæller os her lidt om, det vigtige i at træne sin bækkenbund. Du kan læse mere på Knib.dk.

Der er gode grunde til, at du skal holde din bækkenbund stærk og smidig. fx. som kvinde:

  • Du undgår at sjattisse i trusserne.
  • Du forebygger at dine underlivsorganer synker ned
  • Du afhjælper eventuelle yoser og spændingssmerter i bækkenbunden
  • Du og din partner får større nydelse ved sex (den er vigtig) og derfor bedre orgasmer

Som mand skal du også være opmærksom, bla. fordi:

  • Du får bedre rejsningsevne
  • Du får bedre orgasmer
  • For nogle mænd, kan det afhjælpe at du får tidlig sædafgang
  • Du afhjælper småtisseri ved host, løb og løft og efterdryp efter toiletbesøg
  • Du afhjælper eventuelle muskelspændinger, som kan være skyld i smerter ved samleje

Ofte bliver bækkenbunden slap hos kvinder, når man fx har født. Derfor er det ekstremt vigtigt, dagligt at træne knib. Gør det til en vane, at lave knibeøvelser, når du sidder i sofaen, når du ammer baby, står i badet, når du laver mad, hver gang du rejser dig fra en stol eller når du alligevel er i træningscentret.

Læs også “Sådan strammede jeg op efter fødslen.” Indlæg fra Miss Robinson på Ekstra Bladet.

Værst var det efter min tredie fødsel.

Hele muskulaturen var nærmest ikke eksisterende. Jeg sjattissede i bukserne, kunne ikke nive urinstrålen over, men værst af alt, kunne ikke få orgasme! Ingen nydelse i underlivet overhovedet. Jeg kunne ikke knibe sammen i musklerne, og det var altafgørende, hvis jeg skulle opnå bare en lille smule af den søde kilden i nervetrådene. Når jeg nøs eller hostede, tissede jeg i bukserne. Når jeg grinede tissede jeg i bukserne. Selv om jeg forsøgte at lave “holde en fis inde” øvelsen, kunne jeg ikke. Mega nederen.

Den er helt gal!

Da jeg var til efter fødsel undersøgelse hos lægen 10 uger efter, og lå med stængerne i bøjlerne, var jeg godt klar over, hvordan dommen ville lyde. Ganske rigtigt! “Ja, den er helt gal Fru Lummer. Det hele hænger.” Suk, prust og støn. Fortæl mig noget jeg ikke ved! Kan jo ligesom godt mærke, at sexhulen ikke virker som den skal, og kære læge, det er lang tid siden, så hvordan fikser vi lige den? Hurtigt! “Vaginalæg! Du skal ud og købe vaginalæg.” Godt så! Jeg måtte ud og købe vaginalæg!

læs også: Vaginal FISTING – guide, sådan kommer du igang

Der findes jo SÅ mange forskellige modeller, så jeg var virkelig sat på en opgave. Der var ikke andet at gøre, end at kaste sig ud i det. Heldigvis lykkedes det at ramme plet i første køb. Op med kuglerne og trisse rundt med dem 15 min – 1 time dagligt, nogen gange over flere gange om dagen. I starten kunne jeg slet ikke holde dem oppe, men stille og roligt kunne jeg mærke forskel.

Vaginalæg og onani blev dagens træning!

Jeg kan med stor erfaring anbefale vaginalæg til træning af bækkenbunden hos kvinder. Jeg bruger dem dagligt, for at vedligeholde. Selv om det er 8 år siden jeg sidst fødte, kæmper jeg stadigvæk med musklerne i underlivet. Husker jeg ikke at holde dem ved lige, bliver de hurtigt slappe og min bækkenbund begynder at hænge. Jeg var ikke opmærksom på, at træne lige efter fødslerne, og for hver fødsel blev det værre og værre.

Læs også: Få styr på de kropslige orgasmer

Onani blev også en vigtig del af træningen. Hr. Lummer kørte jo rundt i et plørehul, så det var intensiv bækkenbundstræning.

Der var ingen nydelse, for jeg kunne ikke knibe om ham, eller oparbejde orgasme, når jeg ikke kunne finde musklerne. Ikke engang klitorisorgasme kunne jeg opnå! Der måtte være mere jeg kunne gøre, udover vaginalægene. Jeg læste en artikel på google, hvor en kvinde med samme problem som jeg, fortalte at hun onanerede meget, for at finde bækkenbundsmusklerne frem igen efter fødsel. Kroppen har en automatisk reaktion, når du tilfredsstiller sig selv, du bruger de vigtige muskler uden at bemærke det. Det var ikke altid at der kom noget ud af det, men musklerne kom i brug og blev trænet. Yogaøvelser og andre øvelser kom også i spil. Heldigvis var det anstrengelserne værd, og vores sexliv kom langsomt igang igen.

Knib de damer – og mænd!

Så derfor, gør det allerede nu. Knib! Jo bedre stand din bækkenbund er i, jo nemmere bliver det for dig selv. Husk at knibe når du er gravid. Her bliver din bækkenbund virkelig udfordret. Hvem vil ikke gerne have perfekt rejsning, holde på vandet (også når vi bliver ændre) og få fantastiske og eksploderende orgasmer?  Er du i tvivl som kvinde, om du gør det rigtigt? Knib om din mand, og spørg ham om han kan mærke dine indre muskler. Du kan også føre en finger ind i skeden og knibe om den, du er ikke i tvivl. Du kan finde et udvalg af bækkenbundskugler, vaginalæg og lystkugler HER.

Det er vigtigt for dig, din livskvalitet og din fremtid!

Lumre knib fra

Fru Lummer 😉


Sponsoreret:

*dette indlæg indholder reklamelinks*

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Sponsoreret

Sponsoreret

Sponsoreret

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk